• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 701
Mottagna reaktioner
12 985
Poäng
9 787
Tack för svar. Så man får aldrig en personlig kronoinspektör att kontakta vid frågor. Utan man får ringa kundtjänst?

Ingen personlig tilldelas nej.
Ktj svarar på det allra mesta, bättre att ringa dit eller eventuellt på kontorets gruppnummer eller liknande än att jaga en enskild som förmodligen inte minns ärendet ändå eller är på plats :)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Truckmupp

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
30 November 2019
Meddelanden
12
Mottagna reaktioner
1
Poäng
6
Ska bli intressant att se vilken utmätning man får. 23.500 efter skatt, 3700 i hyra ingen resa till och från jobbet. Vad tror du jag får för dom . Inga barn har jag heller, vad jag vet om . Beror säkert på den enskilde handläggaren
 

Mjau 74

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 177
Blev medlem
4 December 2013
Meddelanden
2 681
Mottagna reaktioner
1 707
Poäng
1 177
Ska bli intressant att se vilken utmätning man får. 23.500 efter skatt, 3700 i hyra ingen resa till och från jobbet. Vad tror du jag får för dom . Inga barn har jag heller, vad jag vet om . Beror säkert på den enskilde handläggaren
Det är inget handläggaren gör som den vill precis. Det finns regler att gå efter. Gå in på kfm sida och gör uträkningen så vet du :)
 

Truckmupp

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
30 November 2019
Meddelanden
12
Mottagna reaktioner
1
Poäng
6
Så länge man får förbehållsbellopet så kan dom dra hur mycket dom vill
 

ollelop

V.I.P
Poäng: 367
Blev medlem
4 April 2012
Meddelanden
390
Mottagna reaktioner
178
Poäng
367
Ska bli intressant att se vilken utmätning man får. 23.500 efter skatt, 3700 i hyra ingen resa till och från jobbet. Vad tror du jag får för dom . Inga barn har jag heller, vad jag vet om . Beror säkert på den enskilde handläggaren


Du får väl behålla ca 5 Laxar kanske
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 701
Mottagna reaktioner
12 985
Poäng
9 787
Ska bli intressant att se vilken utmätning man får. 23.500 efter skatt, 3700 i hyra ingen resa till och från jobbet. Vad tror du jag får för dom . Inga barn har jag heller, vad jag vet om . Beror säkert på den enskilde handläggaren
Om du meddelar dina uppgifter kommer du få behålla 8623 netto efter utmätningen.

Nej beloppen är samma oavsett.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp